Sunday, February 22, 2009

Soalan Final Exam [Jawapan]

Assalamualaikum..
nila jawapan bagi soalan post yang lepeh..bagi sesape yang jawab ngn betul, sila la beri tepukan yang gemuruh segemuruh guruh serta kilat sabung menyabung...haha.Kalo sesape nak buat kenduri kesyukuran pasal dpt jawab sume soalan ngan betul pun bagus gak..tapi jgn la lupe jemput aku skali ye..hehe.


Wassalam.

5 comments:

Ibn Mohamed Amin on February 22, 2009 at 11:09 PM said...

dah agak dah..jawapan aku paling tepat skali..hahahaha..

محمد حفيظي بن حاج عبد الرحمن on February 22, 2009 at 11:25 PM said...

haha...udahla ko.ko jawab lain..idaknye ko dpt jawab soalan2 tu..haha.

luqman on February 23, 2009 at 9:31 PM said...

ya allah, budak tadika pun bleh jawab soalan ni..

Sasha on February 24, 2009 at 9:24 AM said...

ala!!! akak missed nak jwb soklan ni... senang je... lain kali buat lg sbb akak nak jawab...

محمد حفيظي بن حاج عبد الرحمن on February 24, 2009 at 11:01 AM said...

yeke sng ni kak???akak dh tgk jwpn mmgla nmpk sng, kalo xtgk lg, mesti berpeluh-peluh akak nk jwbnye..hehe

 

Re-Engineering of Islamic Life Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal