Monday, February 23, 2009

BMCA's Family Day

Assalamualaikum...

Hari ahad yang lepas bebudak kos aku telah mengadakan family day..family day course ktorang ni telah disupport sepenuhnye oleh lecturer project management ktorang sem lepas iaitu En.Sabri..terima kasih bebanyakla En. Sabri pasal menyeponsorkan family day ni..So kami telah sepakat untuk buat kat Tanjung Bidara jela..takla jauh sangat pun..dalam setengah jam dah sampai. Tujuan utama buat family day ni pun nak mengeratkan tali silaturrahim antara kami..yela kan, dah final year. Lagi beberape bulan dah nak grad dah..lepas ni memang susah nak berkumpul bersuka ria camni lagi..so ni la masenye pun nak enjoy ngan member2 sebelum grad ni. Macam2 aktiviti la yang kami buat kat sana..tarik tali, lari dalam guni & macam lagi (maleh nak nyebut sume,banyak sangat.haha). Aku pun malas nak tulis banyak-banyak..korang layan jela gambo2 sepanjang BMCA's Family Day ni.


Sebelum memulakan acara, kenela dengor amanat dari orang yang menyeponsor family day ni iaitu En.Sabri.

Khusyu' semua orang dengor En. Sabri cakap..

Acara 1st main lari dalam guni (budak ni tak reti sangat lari dalam guni, tu yang lari camtu tu..hehe)

Acara yang paling best, tarik tali. Yeergh...aku menarik ngan sekuat ati nye..dan semestinye group aku menang tarik tali ni.hehe

Semua bebudak tu terkejut ngan kehadiran UFO..hahaha

Acara berkubang kat dalam air pun bermula..hehe

Kemunculan anak Popeye kat pantai ni mendapat sambutan oleh orang ramai yang meminta untuk bergambar dengannye..hahaha

Selepas selesai berkubang..aktiviti seterusnye adalah bergambo..hehe




My corsemate, BMCA batch 05-09

Mungkin ni salah satu 'kenangan' yang akan kite ingat sampai bile..moga persahabatan akan terus kekal sampai bile-bile. InsyaAllah.

Wassalam.

4 comments:

Syammil on February 24, 2009 at 1:05 AM said...

bkn aku xreti main lari dlm guni la.time tu aku trlepas guni tu ja..

yg cnfirm grup aku mng tarik tali.aku la punca kmenangan..

mmg excited gla bdk2 nk amik gmbar dgn anak popeye...

frenship forever!!

Mohd Hafizi b Haji Abdul Rahman on February 24, 2009 at 9:10 AM said...

terlepas la sangat..dari awal sampai hujung camtu je..hahaha..

froup hang main tipu..blehla menang.Astig tak main..blehla cepat hbs..ni tak adil!!!haha

hangla aku tgk paling suka nak bergambar ngan anak popeye tu.hehe

The Pamiesz® on February 25, 2009 at 4:29 PM said...

kenape aku takde akt situ haaa? musykil sungguh...

Mohd Hafizi b Haji Abdul Rahman on February 25, 2009 at 5:24 PM said...

ko adela pamie...ko kan kat dlm ufo tu..haha.

 

Re-Engineering of Islamic Life Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal