Tuesday, August 12, 2008

Kejadian 1 malam

Di satu malam yang hening lagi suram, bertemankan rembulan yang tak berapa nak ade..di sebuah masterbedroom yang agak besar, yang leh muemuatkan 3 orang tdo, dan 10 orang kalo nak lepak2 kat dlm bilik tu..berlaku lah kejadian yang boleh memecahkan usus perut bagi sesiape sahaja yang berada dalam lingkungan 5m dari tempat kejadian. Mari kite ikuti kejadian yg berlaku selang beberape minit yg lalu..nama-nama watak yang ade didalam kejadian ni terpakse ditukar (senang cite bukan nama sebenar la..)atas sebab2 yg amat tak leh gtau.hehehe

Atai : Gaco, ko dah wat ke case study tu???
Gaco : belum lagi,sikit lagi nak wat.Relaxla dulu..malam masih muda.hehe
Atai : Aku nak pinjam soalan ko jap leh tak??aku nak wat cepat ni..
Gaco : Ambikla, ade kat bawah..yang warna biru tu....SOFTLAN!

semua yang berada di tempat kejadian terdiam lalu terkaku seketika akibat jawapan yang amat bernas yg dikeluarkan oleh gaco tu....

selang beberape saat kemudian,keadaan menjadi tidak dapat di controllagi ngn gelak tawa & hilaian sume watak yg berada di tempat kejadian.(guling2 sambil memegang perut akibat menahan gelak..yela, takut plk bukan gelak je,bende lain plk yg kuor.hahaha)

Atai : aku nak soalan la..bukan SOFTLAN....hahahah

na tau babak seterusnye....???
pilih sambungn cite ni berdasarkan pilihan jawapan yg diberi.

a) gaco membaling meja study nye ke arah kengkawan yg gelakkan die
b) muke gaco mula merah2 blushing tanda malu akibat perbuatannye tu
c) bebudak yg ade dalam bilik tu sumenye di halau kuor oleh gaco
d) gaco memberi kertas soalan & bukannya softlan kepada atai tanpa perasaan malu sedikit pun. (buat dono je)

hantar TU17 jarak pilihan jawapan anda ke 3334456..tiade cas dikenakan.
sekian terima kasih.

5 comments:

syammil on August 13, 2008 at 6:39 PM said...

mak aii.ada gak cam 2.ana rasa member anta 2 dh kena sindrom pekak badak la..kna bawak jumpa doc la jwpnya...

Ibn Mohamed Amin on August 14, 2008 at 6:11 AM said...

hahahahhaa....cite yang bongok gile..
menyebabkan aku naik seizure (sawan) menbaca petikan ini sambil menyembur2 air liur dek kerana kelenjar liur yg kurang berfungsi kerana telampau kuat gelak.. hahahaha...

محمد حفيظي بن حاج عبد الرحمن on August 14, 2008 at 9:07 AM said...

haha....tu baru ko bacecite ni..ce ko bayangkan golongn2 yg berada di tempat kejadian..camne gamaknye keadaan dorg..mmg boleh kene buasir terus tak tau..hahaha

Syammil on August 14, 2008 at 1:59 PM said...

aku dngar crita ya ali xkena buasir pn tapi terus terkeluar sesuatu dari kain pelekat dia 2.baunya mngalahkan bangkai.ni gaco yg bgtau aku.ntah btul ka...

muyassarah on August 18, 2008 at 7:55 AM said...

ana memilih c utk cawan ngehehe
lawak2.. tu msalah pendengaran kurng jelas @kurng vitamin

 

Re-Engineering of Islamic Life Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal