Sunday, September 21, 2008

Special Kad Raya To All My Friends

Disebabkan lebaran sudah hampir tiba,pejabat pos penuh ngan orang yang beratur nak beli setem, setem-setem sume dah habis di jual,peti-peti pos penuh dengan kad-kad raye, posmen-posmen bz menganto kad raye dan kad raye pulak lambat sampai ke rumah...disebabkan untuk mengelakkan kejadian-kejadian ni lah maka terciptanya sebuah kad raya secara maya ni..& juga disebabkan aku juga telah menerima sebijik kad raye maya ni daripada sahabat blogger, maka amatlah tidak elok untuk tidak mereply kad raye yang di anto nye tu..Maka dengan ni, saya telah menyediakan 2 jenis kad raye. Yang pertama untuk sahabat-sahabat bloggerz & yang kedua adalah untuk rakan-rakan seperjuanganku dalam menuntut ilmu ni..



This kad raya belong to person that their name display at this kad raya and also to all my sahabat bloggerz in my list.Maybe i cannot display all their names, because this kad raye is so small. But i hope u will be happy to receive this kad raya from me.

Untuk semua coursemate and housemate, harap dapat terima kad raye ni dengan hati yang melonjak-lonjak gembira.



Bagi sesape yang nak save kad raye tersebut, dipersilakanla..nak tengok je taknak save pun takpe. Sume atas hak dan inisiatif masing-masing.
Semoga sume yang menerima atau tak menerima kad raye ni dapat bergembira di syawal yang mulia nanti..& diharapkan jangan pulak ade yang berkecil hati,hempedu mahupun limpa di atas nama anda tidak ada didalam list tersebut.Maap kalo ade salah silap.

Sekian,Wassalam.

2 comments:

Anonymous said...

wahh terharunye ekad raya ku ada balasan.. walau xmengharapkn balasan. bile org dah balas kt terime aje lah ia dgn senang hati.
syukran kaseer.

Mohd Hafizi b Haji Abdul Rahman on September 21, 2008 at 9:42 PM said...

tak sedap ati plk tak membalas kat raye enti enti..so secara rela ati ana membalas ekad enti tu..heheh.lepas ni enti anti e-kuih raya plk ek..hehehe

 

Re-Engineering of Islamic Life Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal